.. nej

.. Nej! Jag tänker inte låta det hända. Jag tänker inte förstöra mig själv, jag skräms av personen jag har blivit på sistone. Det är inte jag... jag är inte en "sådan". Jag ska bevisa för mig själv att jag är en stark människa, en människa som man verkligen kan lita på och som har så stark vilja att när jag har bestämt mig då är det bara Gud som kan stoppa mig. Jag tänker inte låta något stå i min väg, inga fester, inga gäster, inga grillningar, inga middagar med familjen, inga bjudningar, inga "imorgon", inga "det är redan förstört", inga "för min skull", inga "det här är sista gången". Nu är jag trött på det, fattar ni T R Ö T T ! Jag orkar inte vara misslyckad längre, nu jävlar ska jag ta i och köra gasen i botten. Jag ska försöka hamna på 0 kcal varje dag, det jag äter kommer jag bränna genom motion. Jag är inte den som ger upp, F A N heller! Jag har inte nått så lågt att jag inte har vilja eller styrka längre. Jag ska nå dit så snart som möjligt, jag tänker utnyttja varenda jävla möjlighet jag får. Varje sekund räknas. 15 Augusti 2012 - då kommer jag ha fått den kroppen, fattar ni?? 15 JÄVLA Augusti! Och inte en dag senare.

Nu blundar jag och kör sen ska jag se om några misslyckanden vågar närma sig mig...



100 Dagar - 2400 timmar - 144 000 minuter - 8 640 000 sekunder och jag tänker stå ut, varenda sekund! Bara för att målet är värt, bara för att jag är en sådan som håller mitt ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0