mitt liv som fetto - dag 1

Har jag verkligen blivit en sån? Först åt jag lunch med familjen, så åt jag choklad. Nyss blev jag sådär hetsig igen - nudlar med tonfisk i olja. Näää, klart vi ska hälla på lite creme fraische, aa på med det bara. Nej men vänta nu, vi tar lite kebabsås också.! Blev det gott? Nej! Sluta ljug din matkåte jävel, klart det var gott, annars skulle du inte ha ätit det. Vi tar lite dadlar - äsch ta en glass det skadar aldrig och lite chokladdryck också. Man lever ju bara en gång, eller hur?

Jaa, vad är ditt nästa mål F? Att väga 70 kilo? Du är på rätt väg i alla fall - bra jobbat ;)

SUCK! jag behöver hjälp, jag tror inte jag klarar det här ensam. :( Mest ensam är man nog när man känner att man har förlorat sig själv. </3 I skolan ligger jag efter också ... :( och vikten fortsätter uppåt

Gör aldrig som mig - jag skulle aldrig ha lyssnat på den där föbannade läkaren som började hjärntvätta mig om att jag behöver gå upp i vikt! Då vägde jag 45 kilo... FY FAAn vilket jövla gött liv jag hade. Se på mig, ser jag ut att må bättre? Äsch, jag ska nog sticka och brinna.. nu går jag ock köper munkar och mullar i mig de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0