Middag

Hejsan!

Alltså vädret är toppen just nu ... solen skine medan den blåser en aning, kan det bli bättre? Jag har lust att vara ute och gå heeela tiden.

Ja hörni, gick hem till en vän och blev bjuden på ett glas smoothie - den innehöll säkert socker för jag kunde känna det :) men, det gör inte så mycket för att idag är det 500 kcal och jag åt ju bara min lunch.

När jag kom hem stack jag till apoteket och köpte fotbadsalt med fotcreme, så det kändes riktigt skönt :) dessutom doftar fötterna gott. Förut brydde jag mig inte mycket om fötterna, men nu gör jag det.

Nu ska jag äta middag, och det får bli välling - en portion är 160 kcal. Jag känner mig faktiskt inte hungrig, men jag gör det för att jag måste och för att det är gott ;)

Ha det fint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0