Lite fel

Hej bloggen!

Idag blev det lite fel tyvärr med maten, jag gick ut och promenerade två timmar till, så totalt blev det ca 5 timmars promenad idag. Det ska tydligen vara 1350 kcal och det låter lite för bra för att vara sant, men men jag hoppas ju förstås att det stämmer.

Jag åt nyss - okontrollerat

2 Square bars
1 banan
1 mazarin (!) som innehåller x antal kalorier
1 liten macka med potatissallad
1 vaniljfudge
1 jorgubbe
1 port vegetarisk ravioli utan ost
en halv macka med kebabsås

Det var ju förstås tråkigt och jag blev ledsen över att det blev så :( Men jag ska göra mitt allt för att väga mindre än jag gjorde idag. Imorgon går ja ut på en promenad så tidigt jag kan trots att jag har skavsår överallt efter all dagens vandring. Imorgon har vi lax hemma - min favoriträtt! <33

Jag kommer antagligen inte göra om misstaget jag gjorde idag, för maten var faktiskt inte SÅ god som den brukar vara. Jag märker att min magsäck har krympt och att jag inte uppskattar mat sådär riktigt mycket som jag gjorde förut.

Imorgon är det dag 4 på ABC dieten och då har jag planerat att få 300 kcal av laxen och 100 på middagen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0