Hejdå

Det är nog ingen idé att jag försöker gå ner i vikt. Det kommer aldrig att funka - jag kommer antagligen att dö fet. Jag ska vara fet hela mitt liv, det är bara att inse faktum. Jag kommer aldrig kunna ha den kroppen jag drömt om. Vet ni varför? Jo, därför att jag är en av de svagaste människorna på jorden, så är det bara. Sluta lek nån jävla hjälte och säga saker som "inget kan stoppa mig", för synen på en sked mat får dig att falla. En falsk hjälte - det är precis vad jag är... Jag lovade mig själv igår att om jag inte följer planen då tänker jag ge upp- för alltid! Imorgon kommer jag säkert vakna upp, sugen efter att stoppa i mig allt jag ser. Jag har fallit för mat. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Kan man seriöst bli mer patetisk? Jag kommer nog bli en sådan som kommer blir ihop med vem som helst, bara ta första bästa liksom, skaffa några barn och leva ett vanligt liv. Mina barn kommer nog också att bli överviktiga, och likaså min man. Vi kommer nog äta skräpmat hela tiden och jag kan hetsäta när jag vill och gå upp 70 kilo. Så kommer det nog bli - jag känner det på mig. Vilken härlig framtid va? Jag ger upp ... Jag är en sådan vars glädje kan köpas - köper jag mat blir jag glad, så falsk har jag blivit.

Jag komme bara att bli fetare och fetare, därför lägger jag ner bloggen nu. Men det är verkligen synd - jag svek mig själv. Jag tänker aldrig mer lita på mig själv och jag vill inte att någon ska lita på mig. Jag svek för helvete mig själv! Fortsätt att äta och bli större och större. Jag är kär i mat. Matkåt - det är jag också. Nu har jag försökt börja "imorgon" i snart två år utan att lyckas... jag känner mig deprimerad. Det här är inte kroppen jag vill ha. Jag har misslyckats

I don't give up on my dream, I give up on myself.

Hejdå



Såhär kommer jag nog bli, eller vänta .. HAH! det här är säkert jag NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0