3 Maj

Heeeej alla läsare! :)

Hoppas att allt är bra med er. Idag vaknade jag riktigt sent, åt nyss lunch. Mamma hade lagat en kött och böngryta med ris. Hon påpekade att jag skulle äta kött så jag tog en bit och sen några bönor. Till det åt jag sallad för att det skulle se ut som att jag hade ätit mycket ;) jag drack vatten också. Idag är det dag 1 med ABC dieten så det är 500 kcal, jag vet dock inte om jag kommer gå upp till den nivån, men jag får se. Jag ska nämligen ut och gå sen, hittade en jättefin väg igår :)

Dag 5. Varför vill du verkligen gå ner i vikt? Gör du det för din egen skull?
Ja, ingen kommer att tjäna något på att jag är smal utom mig själv, så det är endast för min egen skull jag gör det här. Jag har alltid drömt om att vara smal men det har varit en dröm eftersom jag var yngre och inte visste att man faktiskt kan nå allt man vill om Gud vill ;) Som jag skrev i förra frågan så ser jag smala människor som visa människor. Notera dock en sak - alla smala människor är inte visa, men alla visa människor är smala. Jag vill inte att mat ska vara en jättestor del av mitt liv och att jag hela tiden ska äta god mat för att tillfredsställa mitt sug. Nej, jag vill inte vara en sådan människa.

Igår köpte jag Fun Light - peach and passion. Jag ska göra isglass av den - god nu i värmen dessutom kalorifri.

I och med att jag har provat lite nya produkter under några dagar tänkte jag skriva lite om varje, vad jag tyckte, antal kcal, osv. Håll utkik.

ha det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0